Glass & Eye Effect – Short

hoho..ana duk bengang pagi tadi..sebab buat projek Data Komunikasi dari pagi ke tengah hari..bila nak pindah ke animasi ub-topic lain..huh…rupanya animasi yang ana buat berjam2 tuh..tersilap konsep…pastuh malam nya an tension laa..erm

tengah2 buat kat rumah kawan tuh..kawan tuh tanya,”ko, dah hantar asignment nih?”..aku terpinga seketika…huh..aku berkata,”mengapa aku lupa?..aku perlu buat cepat…dan aku akan hantar…”…walaupon kerja kumpulan..aku tak fikir kumpulan aku betul2 dah hantar..sebab orang yang kata ank hantar tuh..duk asyik komputer rosak jee..ermm..hei pastuh jadi laa animasi yang kat atas tuh..

~ oleh sanzzanki di Oktober 24, 2008.

Tinggalkan Jawapan

 
